Ta tema vsebuje 2 odgovora, ima 1 glas, in jo je nazadnje posodobil/a Simon Zarabec 2 let, 4 mesecev nazaj.
-
AvtorPrispevki
-
Aleksander Volf – Domel Holding d.d.V naši družbi na podlagi potrjene vsebine v srednjeročnem strateškem načrtu za obdobje 2020-2025, SA7 – Razvijanje kompetenc delavcev za doseganje strateških ciljev prenavljamo sistemizacijo delovnih mest.
Sistemizacija po Zakonu o sodelovanju delavcev pri upravljanju (ZSDU) predmet soupravljanja (konkretno: po določbi 94. člena mora delodajalec o njej izpeljati predhodno skupno posvetovanje s svetom delavcev, pri čemer pa mora svet delavcev o tem najprej pridobiti tudi mnenje delavcev). Pri nas je na nivoju družbe imenovan projektni tim s katerim bomo tesno sodelovali.
Prosil bi vas, če nam zaupate, kdaj ste pri vas prenavljali poslednjo sistemizacijo delovnih mest. Za vse povratne informacije vam bomo hvaležni in se vam že sedaj zahvaljujemo.
Želimo vam prijeten dan z zdravjem obdan.
Aleksander Volf, predsednik Enotnega sveta delavcev Domel Holding d.d.
Mirko Slosar – Luka KoperPozdravljeni,
Pri nas v Luki Koper so spremembe sistematizacij ali sistematizacije novih delovnih mest v zadnjem času skoraj na dnevnem redu. V letu 2019 in 2020 smo opravili kar 39 posvetov. Praksa je uveljavljena in Svet delavcev je redno obveščen in pozvan, da s kadrovskim področjem opravi posvet ter poda svoje mnenje.
Mogoče je za omenit ena bistvena “noviteta” glede posveta o sistematizaciji novih, predvsem bolj zahtevnih delovnih mest. Zgodilo se nam je, da glede vsebine in obsega dela novega delovnega mesta nismo imeli oprijemljive prakse za oceno le tega. Problem smo rešili tako, da smo v sklep zapisnika o posvetu podali strinjanje za dobo 6 mesecev ter po tem roku predlagali ponoven posvet. Pri ponovnem posvetu je sodeloval tudi zaposleni na tem delovnem mestu in nam je lahko “iz prve roke” podal informacijo. Na ta način smo lahko z vso odgovornostjo potrdili oz. dodelali sistematizacijo za novo delovno mesto.
Mirko Slosar
predsednik Sveta delavcev Luka Koper
Simon ZarabecŽivjo Aleksander,
pri nas smo popolnoma prenovili sistemizacijo leta 2018. Svet delavcev je bil glede uvedbe nove sistemizacije zgolj obveščen po že sprejetem sklepu (post festum), čeprav je strokovna skupina določena s strani vodstva, delala na novi sistemizaciji vsaj eno leto prej, na kar smo vodstvo tudi opozorili, a smo bili zavrnjeni z utemeljitvijo, da bi kakršnokoli nestrinjanje s sklepom uveljavitve imelo negativne posledice na finančna izplačila zaposlenim – po novi sistemizaciji naj bi zaposleni prejeli nekoliko višje osnovne plače. Zdaj po 4 letih imamo novo sistemizacijo vpeljano, a kljub mnogim pomanjkljivostim pa žal vodstvo še vedno ne prepoznava pozitivne plati predlogov podanih s strani Sveta delavcev. Vsekakor je prvi pogoj vpeljave dobre sistemizacije pripravljenost vodstva na sprejemanje mnenj s strani zaposlenih o delovnih mestih prek obeh delavskih predstavništev v podjetju, saj so ravno zaposleni najboljši poznavalci svojega delovnega okolja v katerem delujejo.
-
AvtorPrispevki